Mysteries of music

2009.11.09. 16:49 | SYNG | Szólj hozzá!

Címkék: dnb oldskool tek 9

Találtam pár izgalmas zenét, amit érdemes lenne megosztani. Nemrég mikor éppen 1ik kedvenc rádiómat hallgattam felfigyeltem egy igen kellemes számra és gyorsan el is spájzoltam a címét,  hogy majd később beszerzzem valahogy. A szokásos csatornákon reménytelennek tűnt a letöltés, mivel nem igazán mainstream a cucc, -gondolom hogy ti sem hallgattátok eddig szénné a Tek 9 nevű formációt. Szerencsére egy remek blogon rátaláltam a forrásra és leszedtem az

  It’s Not What You Think It Is 

című 1996-os dupla albumot ami nagyon bejött, mióta rátaláltam gyakori vendég a lejátszóban, mert egy nagyszerű lenyomata az akkori elektromos muzsikáknak. Szerintem akkor még csak kevesen (a szerencsésebbek) sejtették, hogy milyen mély is ez a hangzás ami a Jungle-ből ered. Van pár erősebb törtütem, meg néhány hangulatos trip-hop dallam a két korongon. Nagyon vegyes a stílus, összességében a letisztult atmoszférikus hangzás jellemzi szinte az összes nótát. Akkoriban még 'hálistennek nem csavargatták / bonyolították szét túlságosan a zenéket. Mindenképpen érdemes rászánni két órát, mert nem csak darabolós ütemek, hanem szép vokálok is hallhatóak rajta. Egyébként az egyes diskről a Mysteries of Music  c. szám volt amire eredetileg felfigyeltem. 

A két "cd"-t innen lehet leszedni: 

http://rapidshare.com/files/149129895/tek9cd1.rar
http://rapidshare.com/files/149122977/tek9cd2.rar

(Siessetek miellőt elkapkodják vagy a host beszünteti a linket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://syngmaster.blog.hu/api/trackback/id/tr891513105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása